Dunia Kesihatan

Saturday, April 23, 2011

Pendekatan baru @inurISLAM

Salam mahabbah, adik-adik dan sahabat-sahabat semua. Alhamdulillah, setelah beberapa hari menjadi blogwalking.. tiba-tiba mendapat ilham untuk tambah label on komik dan risalah. Pendekatan yang agak menarik, terutama kanak-kanak dan pelajar sekolah. Kebetulan hari ini @inurISLAM bersemangat untuk memberi sesuatu kepada adik-adik usrah @inurISLAM malam ni. Idea ni terlintas bila memikirkan printer @inurISLAM yang hampir 4 bulan terbengkalai. Dulu masa beli, beli sebab nak print notes and thesis project. tapi bende tu semua dah setle. so, printer @inurISLAM ni jadi penganggur setia pula. erm... Nikmat yang sedia ada jangan disia-siakan, betul tak?..=)

nak buat sendiri risalah tu, masih belum berkesempatan, jadinya @inurISLAM hanya mengumpulkan dulu komik2 dan risalah2 menarik.. adik-adik dan sahabat2 semua, if nak, ambil je.. sebar2 kan untuk kebaikan.. hehe..minta maaf pada pembikinan sebenar komik2 dan risalah ni, @inurISLAm minta izin copy paste ye... =)


 Risalah 1 : Adab menuntut ilmu


Komik 1: Pencuri Cinta 


Komik  2: Allah pencipta alam


Animasi 1: success


Komik 3: Salam imtihan


Komik 4: Penyejuk mata, penawar hati

3 comments:

noorain said...

salam..lama x meninggalkan jejak dan langkah di sini walaupun blog ni sokmo di dijejaki..hehe~

wah, nampaknya @inur islam makin maju dan jauh melangkah..tahniah2..teruskan usaha dan niat yang murni tu..blog pun makin comel je...ehehe~ =))

@inurISLAM said...

wsalam, ain.. thanks tgl jejak.. hehe.. makin comel eh.. hehe=)

@inurISLAM said...

ain..bg link blog...ilang..=(